Κατανοώ, Νοιάζομαι, Συνδέομαι

 

Το Σύνολο Μιούζικαλ και Μουσικής Κινηματογράφου του Μουσικού Σχολείου Λάρισας παρουσιάζει την ταινία με τίτλο "Κατανοώ, Νοιάζομαι, Συνδέομαι".

-2o Βραβείο στον 9ο Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό με θέμα: "Μπαίνοντας στα παπούτσια του Άλλου... Συνδέομαι..."

-Διάκριση στην κατηγορία: Δημιουργία κινηματογραφικής αφίσας για την αφίσα της ταινίας

-Διάκριση στην κατηγορία: Δημιουργία πρωτότυπης μουσικής σύνθεσης/τραγούδι για την πρωτότυπη μουσική σύνθεση με τίτλο "Destiny" στον 11ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους "Cinema... διάβασες;"

(Για να δείτε το video επιλέξτε την εικόνα) 0001

 

Το 1821 μέσα από τις Τέχνες

-1ο βραβείο στην κατηγορία: Δημιουργία ψηφιακού βίντεο
-3ο βραβείο στην κατηγορία: Δημιουργία μουσικής σύνθεσης για την πρωτότυπη μουσική σύνθεση με τίτλο «Μοιρολόι»
στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Έκφρασης & Δημιουργίας με θέμα: «200 Χρόνια από την Επανάσταση - Τιμώντας τους Ήρωες του 1821»

(Για να δείτε το video επιλέξτε την εικόνα) 

Artboard 1

Αρχαίο Θέατρο Λάρισας

1ο Βραβείο στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό της ΕΡΤ με τίτλο: "Οι μαθητές μας ξεναγούν στα αρχαία θέατρα".

(Για να δείτε το video επιλέξτε την εικόνα)

LARISA-45

"Δείπνο με τον κόμη"

- Βραβείο συνολικής παρουσίασης

- Βραβείο μουσικής επένδυσης

- Βραβείο χορογραφίας

 

  Δείτε το video

Εκδρομές - Επισκέψεις

bus

Προγράμματα ERASMUS

erasmus

Αριθμός επισκεπτών

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα219
mod_vvisit_counterΧθές283
mod_vvisit_counterΑυτή την εβδομάδα219
mod_vvisit_counterΠροηγούμενη εβδομάδα2184
mod_vvisit_counterΑυτό το μήνα1112
mod_vvisit_counterΠρηγούμενος μήνας12537
mod_vvisit_counterΣύνολο1187197

We have: 14 guests online

Φόρμα Σύνδεσης



Αρχική Εικαστικά Η λευκή μάσκα

Μάθημα:  χαρτοκοπτική

Θέμα: «Η λευκή μάσκα»

Επισκόπηση μαθήματος:

Είναι ένα εύκολο και γρήγορο μάθημα για την περίοδο πριν τις αποκριές. Είναι κατάλληλο για τις «μικρές» τάξεις. Οι μαθητές παρατηρούν το σχήμα του προσώπου, μαθαίνουν για τις έννοιες οβάλ, χαρακτηριστικά προσώπου, εκφράσεις κλπ. Επίσης για το τι σημαίνει ανάγλυφο και πως μπορούν να το δημιουργήσουν με χαρτί. Τέλος κατασκευάζουν την δική τους μάσκα.

 

Διάρκεια του μαθήματος:

Ένα 45΄

Εκπαιδευτικοί Στόχοι:

Ο μαθητής

  • Να μελετήσει το πρόσωπο και τα χαρακτηριστικά του
  • Να παρατηρήσει τις αλλαγές έκφρασης στο πρόσωπο
  • Να μάθει για το ανάγλυφο από χαρτί
  • Να κατασκευάσει την λευκή μάσκα του

Υλικά:

  • Χαρτί λευκό από το μπλοκ ακουαρέλας

  • Μολύβια 

  • Ψαλιδάκια

  • Κόλλα

         

Πλάνο διδασκαλίας:

Προτρέπουμε τα παιδιά να παρατηρήσουν το πρόσωπο του διπλανού τους και να ανακαλύψουν το σχήμα του, την συμμετρία των χαρακτηριστικών, τις αναλογίες του. Μιλάμε για τις εκφράσεις και πως αυτές αλλάζουν το πρόσωπο: θυμωμένο, χαρούμενο, λυπημένο κλπ. Μοιράζουμε ψαλίδια και κόλλες, ζητάμε από τα παιδιά  να διπλώσουν το χαρτί τους κατακόρυφα και να κόψουν ένα οβάλ, να «κόψουν» τα και το στόμα. Με τα χαρτιά που αφαιρέθηκαν δείχνουμε πώς να δημιουργήσουν ανάγλυφα: διπλώνοντας το χαρτί για να προεξέχει, περιστρέφοντας γύρω από το μολύβι για να κατσαρώσει , διπλώνοντας σαν ακορντεόν, τυλίγοντας μια λωρίδα σαν κοχλία κλπ. ¨όλα αυτά κολλιούνται πάνω στο πρόσωπο μάσκα. Δεν χρωματίζουμε για να δώσουμε έμφαση στην έννοια του ανάγλυφου.

Κλείσιμο:

Τα παιδιά «φοράνε την μάσκα τους και μιλάνε για αυτή ή κάνουμε έκθεση μάσκας πάνω σε χρωματιστό ή μαύρο φόντο. Οι μαθητές μιλάνε για τους τρόπους που ανακάλυψαν να κάνουν με το χαρτί ανάγλυφο.

        

Πηγές:

Εκδόσεις: The Human Face by Brian Bates, John Cleese
Hardcover - 240 pages 1st edition (July 1, 2001) ISBN: 0789478366

Web:

Πρόσωπο

Μάσκα

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

Ημερολόγιο εκδηλώσεων

Ενημέρωση Κηδεμ. - Μαθητών

enhm

Γιορτάζουν

Ο καιρός

eksidikevmeni