ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
"Ανοιχτές Θύρες" του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για Μαθητές (20/02 - 24/02/2017)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Μ.Ε. ΟΙ 84 ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΛΑΡΙΣΑΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
Ανακοινώθηκαν από την Κεντρική Διοίκηση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ( Ε. Μ. Ε.) στην Αθήνα , τα ονόματα των μαθητών των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας που προκρίθηκαν από την 1 η φάση του διαγωνισμού με την επωνυμία «ΘΑΛΗΣ», ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 2016. Οι μαθητές που προκρίθηκαν θα λάβουν μέρος στη 2 η φάση του διαγωνισμού που φέρει την επωνυμία «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ», ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στις 28 Ιανουαρίου 2017.Οι επιτυχόντες του σταδίου αυτού θα συμμετάσχουν στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα με την επωνυμία «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» που θα διεξαχθεί στις 4 Μαρτίου 2017 στην Αθήνα. Εντυπωσιακή είναι η επίδοση των Λαρισαίων μαθητών που διαγωνίστηκαν, αφού το ποσοστό επιτυχίας είναι 19,3% , δηλαδή 84 επιτυχόντες μαθητές σε σύνολο 435 μαθητών που συμμετείχαν. Η επιτυχία αυτή πιστοποιεί το υψηλό επίπεδο μαθηματικής παιδείας των μαθητών του νομού μας, συνεχίζοντας μια παράδοση που έχει παγιωθεί τα τελευταία χρόνια. Οι μαθητές των σχολείων της Λάρισας παραδοσιακά φτάνουν σε υψηλά επίπεδα επίδοσης στους πανελλήνιους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Οι διαγωνισμοί αυτοί είναι αδιαμφισβήτητου κύρους, αποδεδειγμένης καταξίωσης και αποδοχής από την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και την κοινωνία γενικότερα. Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Λάρισας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας με ανακοίνωσή της συγχαίρει όλους τους μαθητές που διακρίθηκαν, ευχόμενη παράλληλα και ανάλογη συνέχεια. Επίσης , ευχαριστεί όλα τους μαθητές που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό «ΘΑΛΗΣ» καθώς και τους συναδέλφους μαθηματικούς, μέλη της Ε. Μ. Ε., για την πολύτιμη και πολυεπίπεδη συνεισφορά τους σε όλα τα στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας ( μαθήματα προετοιμασίας για τον διαγωνισμό, διεξαγωγή της εξέτασης κ.λπ. ) Αναλυτικά η λίστα των επιτυχόντων μαθητών των σχολείων του Νομού Λάρισας ανά τάξη είναι η παρακάτω:
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος καθηγητών του Μουσικού Σχολείου Λάρισας εύχεται στους μαθητές και στους γονείς τους
EUROSCOLA
Το Μουσικό Σχολείο Λάρισας, επιθυμώντας να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές του σε θέματα σχετικά με τη λειτουργία των ευρωπαϊκών θεσμών και τον ρόλο του Ευρωπαίου Πολίτη, συμμετείχε και φέτος με επιτυχία στον διαγωνισμό EUROSCOLA, που διοργανώνει το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα σε νέους ευρωπαίους να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις πάνω στις εμπειρίες τους, πάνω στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και να γνωριστούν. Οι συναντήσεις αυτές γίνονται στην αίθουσα συνεδριάσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο και λαμβάνουν τη μορφή ενός Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων.
Στον φετινό διαγωνισμό η μαθήτρια της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας Καναβούρα Παναγιώτα αρίστευσε, κατέλαβε την 1η θέση στους 24 μαθητές που επιλέχθηκαν μεταξύ όλων των διαγωνιζομένων μαθητών των Λυκείων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και θα εκπροσωπήσει την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας στην ημερίδα EUROSCOLA, που θα διεξαχθεί στο Στρασβούργο της Γαλλίας την 20η Ιανουαρίου 2017. Επίσης, η μαθήτρια της Β΄ Λυκείου, Τσιόγια Αναστασία, με την υψηλή της βαθμολογία στην έκθεση, κρίθηκε επιλαχούσα (2η).
Επισημαίνεται ότι στο σύνολο των διακοσίων τριάντα ενός (231) γραπτών της περιφέρειας Θεσσαλίας, οι συμμετέχοντες μαθητές προέρχονται από τους εξής νομούς:
Η Διεύθυνση του Μουσικού Σχολείου Λάρισας και ο σύλλογος καθηγητών συγχαίρουν θερμά τις μαθήτριες για την επιτυχημένη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό, που φέτος είχε το εξής θέμα: «Ευρωπαϊκή Ιθαγένεια: πολιτικά δικαιώματα και συμμετοχή στη δημοκρατική ζωή της Ένωσης. Όπως ορίζεται στο Άρθρο 9 της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΣΕΕ), η ευρωπαϊκή ιθαγένεια αποτελεί το πρώτο βήμα στη διαμόρφωση της ευρωπαϊκής ταυτότητας. Ποια δικαιώματα απορρέουν από την ιδιότητα του Ευρωπαίου Πολίτη και πώς αυτά συμβάλλουν στη διαμόρφωση της ευρωπαϊκής ταυτότητας;».
|