Θέμα: | [musicschools] Ανακοίνωση Ημερομηνιών Υποβολής Αιτήσεων για Συμμετοχή στις Εξετάσεις Αξιολόγησης Επιπέδου Γλωσσομάθειας Μαθητών της Δ/μιας Εκπαίδευσης με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή |
Σε συνέχεια της εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (αρ. πρωτ. 190300/Δ2 24.11.2015), ανακοινώνεται ότι το χρονικό διάστημα υποβολής αιτήσεων συμμετοχής για εξετάσεις αξιολόγησης επιπέδου γλωσσομάθειας με ΤΠΕ για τους μαθητές της Δ/μιας Εκπαίδευσης, ξεκινά από την 27/11/2015 και ολοκληρώνεται την 6/12/2015.
Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις εδώ (Είσοδος Μαθητή), αφού πρώτα έχουν εγγραφεί για να λάβουν τους αναγκαίους κωδικούς πρόσβασης.
Όπως ήδη έχει ανακοινωθεί οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στις πρωτεύουσες (ή / και άλλες πόλεις) των ακόλουθων νομών της χώρας: Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Ν. ΑΧΑΪΑΣ, Ν. ΛΑΡΙΣΗΣ, Ν. ΣΕΡΡΩΝ, Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Ν. ΡΕΘΥΜΝΟΥ.
Από τις 9/12/2015 όσοι έχουν υποβάλλει αίτηση θα μπορούν να πληροφορηθούν τα αποτελέσματα της κλήρωσης συμμετοχής στις προγραμματισμένες εξετάσεις, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν στις 12 και 13 Δεκεμβρίου 2015.
Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης εδώ.
Αναλυτικές πληροφορίες και υποστηρικτικό υλικό παρέχονται στην πύλη ενημέρωσης http://kpg.cti.gr
Τιμητική πρόσκληση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Μουσικό Σχολείο Λάρισας.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στην προσπάθεια ενδυνάμωσης της ευρωμεσογειακής συνεργασίας υλοποιεί πρόγραμμα με τίτλο <<Euromedscola>> που θα πραγματοποιηθεί στην έδρα του, στο Στρασβούργο της Γαλλίας, στις 22 και 23 Νοεμβρίου 2015.
Με βάση το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι νεαροί ευρωπαίοι πολίτες καλούνται να συζητήσουν, να αντιπαρατεθούν και να υιοθετήσουν λύσεις που αφορούν θέματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Μεσογείου. Με το πρόγραμμα αυτό οι νέοι αφυπνίζονται με τις αξίες του διαλόγου και της αμοιβαίας κατανόησης και μαθαίνουν να σέβονται την πολιτιστική και γλωσσική ιδιομορφία. Το Ευρωπαϊκό Ευρωκοινοβούλιο βασιζόμενο στην πολιτική των ίσων ευκαιριών προσπαθεί να εξασφαλίσει την ισότιμη συμμετοχή των δυο φύλων σε όλα του τα προγράμματα.
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο απηύθυνε πρόσκληση στο Μουσικό Σχολείο Λάρισας, ως εκπροσώπου της Ελλάδας, μαζί με άλλα 27 σχολεία Ευρωπαϊκών και Μεσογειακών χωρών, να συμμετάσχει σε ειδικές συνεδρίες που θα πραγματοποιηθούν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο στις 22 και 23 Νοεμβρίου 2015.
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Καθηγητών του Μουσικού Σχολείου Λάρισας ανταποκρινόμενοι στην παραπάνω πρόσκληση αποφάσισαν ομόφωνα τη συμμετοχή, κατόπιν διαγωνιστικής διαδικασίας, ομάδας 5 μαθητών με 2 καθηγητές (1 αρχηγό και 1 συνοδό).
Η παραπάνω ομάδα προετοιμάστηκε πάνω στις αρχές και στα θέματα που τέθηκαν από την πρόσκληση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και θα τα παρουσιάσουν στις δυο συνεδριάσεις της 22ης και 23ης Νοεμβρίου 2015 στην πόλη του Στρασβούργου.
Μήνυμα στήριξης του Μουσικού σχολείου Λάρισας στην προσπάθεια της πόλης μας να διεκδικήσει και να κερδίσει τον τίτλο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης.
Την υποψηφιότητα της Λάρισας για τον τίτλο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης το έτος 2021 υποστηρίζει ένθερμα, με σύσσωμες τις καλλιτεχνικές της δυνάμεις, η οικογένεια του Μουσικού σχολείου Λάρισας. Δεδομένου του θεσμού της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης ως θεσμού ελληνικής έμπνευσης που αγγίζει τον πυρήνα της ευρωπαϊκής ιδέας, ως γιορτής της ευρωπαϊκής πολιτισμικής πολυμορφίας που αναδεικνύει την κοινή ιστορική παρακαταθήκη και προάγει την κατανόηση μεταξύ των λαών, το Μουσικό σχολείο της πόλης, επιστρατεύοντας το αστείρευτο μουσικό του οπλοστάσιο, συστρατεύεται στην πρόκληση διεκδίκησης του τίτλου της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης. Θεωρώντας την υποψηφιότητα ως δημιουργικό πείραμα για μια πόλη της οποίας η γεωγραφική θέση την αναδεικνύει σε πόλη πολυφυλετική, χωνευτήρι πολιτισμών και ανθρώπων, η Μουσική σχολική κοινότητα συμμετέχει με τις δράσεις του μαθητικού δυναμικού της σε έναν καλλιτεχνικό μαραθώνιο, όπου οι πολιτιστικές δυνάμεις του τόπου καλούνται να ενωθούν για να γεφυρώσουν την πολιτιστική κληρονομιά, τις νέες και παλαιότερες γενιές, σμιλεύοντας ένα κοινό όραμα για το μέλλον της Λάρισας. Το Μουσικό σχολείο στηρίζει το όραμα αυτό, αντιμετωπίζοντας το ως οργανωτική πρόκληση αλλά και ανεξάντλητη πηγή δυνατοτήτων: ο μύθος της Λάρισας, μητρόπολης της Θεσσαλίας, ξεκινά σαν ποτάμι από τις πλαγιές του Ολύμπου πριν από 8 χιλιετίες, διασχίζει μία εύφορη πεδιάδα και εκβάλλει στην πόλη που γέννησε τον ημίθεο Αχιλλέα, κατευόδωσε τον Ιπποκράτη. Στέκει σήμερα ακόμα εκεί, πατρίδα νέων φερέλπιδων δημιουργών, που το Μουσικό σχολείο αναδεικνύει, με τα σύμβολά της και τους ανθρώπους της έτοιμους για μία νέα ευρωπαϊκή περιπέτεια. Το βασικό σύνθημα της πρότασης 'Γέφυρες Προοπτικής', Γέφυρες για πολιτισμικές συναντήσεις, γέφυρες ανάμεσα στο παρόν, το παρελθόν και το μέλλον, γέφυρες ανάμεσα σε τόπους και ανθρώπους, το Μουσικό σχολείο Λάρισας δεσμεύεται να το υπηρετήσει, με την ταυτότητά του ως πολύμορφου, δραστήριου πολιτιστικού κυττάρου που εκφράζεται καθημερινά μέσα από τα δημιουργικά καλλιτεχνικά σκιρτήματα των μαθητών του. |
Ε.Λ.Μ.Ε. ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ Λαπιθών 6 Αρ. Πρωτ. : 149 41221, Λάρισα Λάρισα: 10-11-2015 Τηλ: 2410-255694 Fax: 2410-532357 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Προς: http://elmelarisas.blogspot.gr Σχολεία
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΚΑΛΕΣΜΑ
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λάρισας καλεί τους γονείς των μαθητών που ενδιαφέρονται να προετοιμαστούν για την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ, τις Στρατιωτικές Σχολές την Αστυνομία και την Πυροσβεστική , να δηλώσουν στα σχολεία των παιδιών τους ότι επιθυμούν να εγγραφούν στο Κοινωνικό Φροντιστήριο για τη συγκεκριμένη δυνατότητα.
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟΥ «ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ» Ένα εναλλακτικό μάθημα ιστορίας και τέχνης?
* Της Βασιλικής Κοσμάνου - Λιακατά, μουσικολόγου ΑΠΘ Αύγουστος 2015. Θεσσαλικό Θέατρο «Κάποτε στη Σμύρνη». Στην Αυλή του Μύλου. Κάτω από το αυγουστιάτικο φεγγάρι ξεκινά μια ακόμη παράσταση. Οι εναλλαγές μουσικής και κειμένου, εικόνων λύπης και χαράς, ανεμελιάς και στενοχώριας, ειρήνης και πολέμου, μας ταξιδεύουν και μας συγκινούν. Το χρονικό ξετυλίγεται μέσα από τα κείμενα της Διδούς Σωτηρίου, του Κοσμά Πολίτη και του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου, αλλά και του σκηνοθέτη Κώστα Τσιάνου, που τόσο όμορφα τα «ύφανε» στον καλλιτεχνικό του αργαλειό. Οι ρεαλιστικά ερμηνευμένες ιστορίες, η μεγάλη εκφραστικότητα στο πρόσωπο και στον τόνο της φωνής των ηθοποιών, η μελωδικότητα των τραγουδιών και το μουσικό ταλέντο των συντελεστών, η απλότητα, η γνήσια συναισθηματική φόρτιση, είναι μερικά από τα στοιχεία που καθιστούν αυτήν την παράσταση ένα εναλλακτικό μάθημα ιστορίας και τέχνης. Η ιστορία περνά μπροστά στα μάτια μας μέσα από πραγματικές προσωπικές μνήμες και αφηγήσεις, πριν και μετά την καταστροφή της Σμύρνης το 1922, κατά την προσαρμογή των προσφύγων στην Ελλάδα, οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν εδώ και το μήνυμα της ?αναγέννησης? σε μια πατρίδα που προσπαθούσε να ορθοποδήσει. Από τη μια το σμυρναίικο τραγούδι, το γιασεμί και το αγιόκλημα στους κήπους των σπιτιών, το μεράκι των ανθρώπων εκείνης της εποχής και από την άλλη η θυσία του μητροπολίτη Χρυσοστόμου Σμύρνης που στάθηκε δίπλα στο ποίμνιό του, η λαχτάρα των διψασμένων αιχμαλώτων για μια χούφτα νερό, ο ??σαλεμένος?? νους ενός κοριτσιού μπροστά στο ξεκλήρισμα της οικογένειάς του, η αισιοδοξία για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής, το χορικό της Εκάβης, είναι κομμάτια ενός θεατρικού συνόλου που με την αυθεντικότητά τους μας διδάσκουν πως το σήμερα είναι μια και μοναδική ευκαιρία για τον καθένα μας να χτίσει τη ζωή του σε γερά θεμέλια, με πίστη στο Θεό και ευγνωμοσύνη για τα αγαθά που μας δίνει, όπως έκαναν οι Μικρασιάτες πρόσφυγες στο νέο ξεκίνημά τους. Πολλά συγχαρητήρια στον Κώστα Τσιάνο και σε όλους τους συντελεστές του Θεσσαλικού μας Θεάτρου! Ιδιαίτερα στους εξαιρετικούς ηθοποιούς, οι οποίοι ως αγγελιοφόροι μιας άλλης εποχής, μας μετέφεραν στη Σμύρνη του 1922, στα χρώματα και τα αρώματα μιας κοσμοπολίτικης πολιτείας και μιας ολόκληρης γενιάς που ξεριζώθηκε βίαια. Μακάρι να γίνονται κι άλλες τέτοιες παραστάσεις στην πόλη μας που να σκιαγραφούν σημαντικές σελίδες της ιστορίας και του πολιτισμού μας? |